szerda, május 28, 2008

CCC és munka

Háromszázadik írás, örülünk :)

De nem csak ez történt ma, hanem az első próbanapom is ma volt az Arriba Taqueriában! Bizony, végre találtam melót magamnak, méghozzá John nemrég megnyitott éttermében, mint pultos.

Öt órát voltam ma bent, betanítottak rendesen, sőt, már burritost is csinálhattam a vevőknek. Sajnos egyet pont akkor rontottam el, amikor a boss mellettem állt, így utána csak néztem. De a hangulat remek, fizetés még annél is jobb.

3-kor végeztem (pénzt is kaptam, vigyorogtam), onnan átvittem a Nagymező boltba a paripám, mivel az esés óta ordas nyócas lapult mindkét kerékben. Mint egy pofon, úgy meglepett a hír, hogy cserélni kell a hátsó felnit, annyira el lett baszódva. Hétezer pénz fogja bánni, amint lesz miből. Fuck, mondaná a művelt angol.

Relatív békében hazatekertem - cigi jól jött. A Kelemennél segítettem egy bringásnak, kipukkant az első kerekében a belső. Megálltam, amennyit segíteni tudtam, segítettem (nem sokat), de a jó tett jót szül: megmondta, hogy legközelebb ő is megáll, ha mást szervízelni lát. Örült a szívem, terjed a bringaetikett. Hazaértem, lepihentem.

Ma maximális mozgásom még egy bringalemosás lesz, ha összegyűlik az erőm. Ha nem, rengeteg filmet szedtem le, amik várják, hogy megnézzem.

0 beszólás: