csütörtök, május 22, 2008

Indiana Jones és a kristálykoponya királysága

Tegnap éjfélkor én is beültem a Lurdyban a premier vetítésre (hogy hogyan kerültem ide.. ne kérdezzétek). BL döntő közben indultam el a Millenárisból, így az eredményt csak ott tudtam meg, habár annyira nem érdekelt. Na, de inkább film.

Szóval nagy reményekkel vártam a kezdő képsorokat, és nem is hagyott cserben. Egy darabig. Aztán a végén nem pont úgy álltam fel, ahogy szerettem volna (gy.k. boldogan), volt valamilyen keserű szájíz.
Nem írok le spoilert, csak annyit, hogy nekem személy szerint nem tetszett a magyarázat, vagyis a dolgok eredete. A végét pedig főleg eltolták.

De egy bizonyos pontig nagyon tetszett, Indyt külön megtapsolták első megjelenésekor. Megöregedett Ford, de ugyanolyan Indy, mint bármikor. Lenyűgöző volt.
A fia nem szerepelt annyit, hogy lehessen tudni, jó lesz-e magában, ahogy az ötödiket tervezik, de most jól hozta a Travoltás-mocis 60-es évekbeli srácot.

Ha a trilógia 10/10 (igen, nagyon jók), akkor erre egy 7/10-et adnék. Tisztes iparosmunka, de így már nem biztos, hogy megnézem még egyszer angolul a MOMban.

0 beszólás: