vasárnap, szeptember 16, 2007

Pearl Jam - Live at the Gorge helyzetjelentés

Még régebben írtam arról, hogy jön, repül felém az új Pearl Jam koncertfelvétel, a Live at the Gorge, aminek most már egy hónapja, hogy meg kellett volna érkeznie.

Sajnos, nagyon úgy néz ki, hogy a postások között is van PJ rajongó, aki így tudta gyarapítani lemezeinek számát. Ezt nagyon sajnálom, de szerencsémre a hely, ahonnan küldtél, tart annyival előrébb, hogy elveszett rendelést kérdés nélkül pótolják, sőt, még ők kérnek elnézést az okozott kényelmetlenségért.

Most viszont nem bíztam magam a magyar királyi posta kegyeire, ezért megbeszéltem egy ismerősömmel, akinek van kint Angliában ismerőse, hogy oda küldhessem. Remélem, így már meg fogom kapni előbb vagy utóbb. Ha nem, dugámba dőlők, mert tudom már, milyen gyönyörűséges számok vannak rajta. Megszereztem máshogy, nem bírtam ki.

Szeptember 7-én küldtél el a csomagot, ami azt jelenti, hogy október 5. és november 2. között kell (kéne) megérkeznie az angol ismerősnek, és plusz még onnan ide. Talán születésnapi ajándék lesz (: Nagyon nagyon várom már!

A magyar posta pedig baszódjon szájba a lassúságával, bürokratikus balfaszságaival és az inkompetenciájával együtt! Privatizálni kell, nincs más megoldás.

0 beszólás: