szerda, szeptember 19, 2007

Reggeli horror

A nulladik óra nevezetű intézményrendszer a világ egyik gonoszsága, főleg úgy, hogy táncra kell bejárni. Amivel semmi baj nem lenne, ha nem háromnegyed órája keltem volna fel.

Amúgy nagyon készülünk a szalagavatóra, lányok már szinte mind tudják, mit fognak felvenni selyemtestükre, hogy mennél ragyogóbban nézzenek ki ... majd januárban. A fiúk is készülnek ahogy tudnak, mi hárman például hétfőn voltunk frakkokat nézni, amiket le is foglaltunk. Csudaszépen néztünk ki, főleg cilinderben. Én nagyjából úgy, mint Slash, amiről képet is kaptok, örüljetek majd ti is.

Szerencsére már készülnek ránk a boltosok, bár van egy, ahonnan majdnem kitiltottak minket, mert hogy képzeljük, hogy csak úgy sétálgatunk fel s alá miközben a lányok próbálkoznak. De legalább a csaj, aki segített (inas?) nekünk kedves volt s jó fej, ezért Ágoston furcsa indíttatásból elhívta őt is, lássa, milyen szépen áll a lányokon a ruha, amit Enikő (merthogy így hívják) örömmel vett. Később megtudtam, ő a tíz ember egyike, aki ismeri a Cowboy Bebop-ot. Hihetetlen.

Én most abbahagyom ezt, és készülődöm. Indulni kell lassan, meg még reggelizni is. Ja meg felöltözni, mert ezt egy törülközőben írtam, ami, mint remélem mindenki tudja, a LEGFONTOSABB tárgy egy ember kelléktárában.
6 óra lesz.
Hajóvonták találkozása tilos. A híreket Buliczka Csilla, kedvenc hírbemondóm mondja-e be a cafén? (Edit: Sajna nem)

2 beszólás:

Hadusovzky Petra írta...

és az merre van kérem szépen, h ki mondta h nagyobb gatya, kisebb frakk? hm?:)
mert ügyebár elkell egy női szem is:P


én is olvaslak:)

Zeo írta...

Jó, hát az kimaradt, de most írjam le, hogyan kukkoltál minket az öltözőfülke zugaiban? Nem hiszem, hogy jó lett volna :P

Örülök, hogy olvasol, de ezt eddig is tudtam :)