szerda, szeptember 05, 2007

Sok dolog

Szóval, legutóbb, mint látom augusztus hó 28 napján írtam valami hitelt érdemlőt.. Hát, elmaradoztam egy kicsit az írással, pedig hát a "a blog ideája a folyamatos narratíva" [Californication S01E03]. A helyzet, hogy kicsit megsűrűsödtek a napok. Tovább után zagyválok mindenféléről. Szóval...

Most, hogy fanfárokkal ékesített angyalok fújtak indulót az iskolakezdéshez, mindenki nagyon örül, csak nekem már munka mellett nagyjából semmi időm nincs, mivel nagyjából minden nap kettőig legalább bent vagyok, onnan rögtön munkába hétig, nyolcra hazaérek úgy, hogy megérkeztem (lepakolva, kezet mosva, stb.) vacsora, és szinte rögvest mehetek el aludni - s tanulásról még szó sem volt, bár igaz, hogy jövő héttől csak két napos leszek ismét.

Hogy hogyan fogom tudni ezek mellett fenntartani sorozatjunkie-ságom, még egy másik kérdés. Összeállítottam egy "kisebb" listát a sorozatokról, amiket néztem/nézek/fogok-majd-nézni-ha-végre-elkezdődik-az-új-évad, amit vagy ma vagy hamarosan megosztok, hogy elborzadjatok, és meglássátok, mit kell kiállni egy junkie-nak.

California-i híreinket halljátok: megtudtam végre egy pár nevet. Rokkerlány neve Vera, rajta kívül van még egy Vera és egy Ildikó, két Norbival kiegészítve. Ezenkívül Kecskeméten is nyitottak egy franchise-t, majd ha arra járok, betérek jól.

Mi egyéb... Van egy(pár) dolog, ami sok gondban tart, már meghintette a dér a fejem miatta képletesen, de ebbe nem megyek bele. Tudja, aki tudja.

Ennél sokkal vidámabb téma. Moziünnep 2007! Habár nem túl sok filmet néztünk meg, pedig lett volna mit, de sikerült elmennem Sziszivel a Filmre. Az Ünneppel a következő bejegyzésben foglalkozom egy picit bővebben.

Könyv téren elolvastam Bulgakov Mester és Margaritáját, ami egy üdítően jó könyv volt elég sok kötelezőhöz képest. Nagyvonalakban három fő szál alkotja a könyvdns trispirálját.
Az elsőben a Sátán kíséretével Moszkvába látogat, és elég sok gondot és főfájást okoznak. Például a Mesternek, aki megtalálja az igaz és örök szerelmet Margarita képében, de elveszti, mert Ponczius Pilátusról szóló könyvét, kinek története a harmadik szál, kutya sem akarja kiadni, ezért inkább szanatóriumba vonul. Jó olvasmány, ajánlott!

0 beszólás: