csütörtök, december 27, 2007

Best uff magyar zenék

Törekedtem ez évben arra, hogy minél több magyar zenét ismerjek meg, szerezzek meg, így sikerült megismernem a 30Y-t, Erik Sumot, a Zubolyt, stb. Nézzünk meg részletesen, milyen magyar lemezek jöttek idén:

30Y - Semmi szédítő magasság: Jó kis alternatív rock, vagy milyen zenét játszanak. Én annyit szoktam mondani rájuk, hogy "olyanok, mint a Kispál", ami elég helytálló.

Belga - Zigilemez: A magyar underground humor rap csapat ismét egy nagyon beteg humorú albumot hozott ki magából (ld. a dalt a tripperes kovbojhoz). Nekem jobban tetszett, mint az előző Belga 3.

The Moog - Sold for Tomorrow: Szerintem róluk mindenki hallott, aki belehallgatott az új Petőfibe. Nagyon jó hangzást csináltak maguknak, sok embernek eszébe se jutna, hogy magyarok is lehetnek, annyira britül szólnak. Hallgassatok beléjük itt.

Kispál és a Borz - 20 év: Nem igazi versenyző, hiszen csak egy válogatás+koncertalbum, de mivel van rajta két új szám, ezért most átsiklunk felette nagyívűen. A kiválogatott számok jók, eredeti hangzással, a koncertlemez pedig egy pécsi csendesülőst örökít meg, vonósokkal kiegészítve. Csodásan tiszta felvétel sikerült csinálni, így olyan, mintha ott lennénk (bárcsak).

Zagar - Cannot Walk Fly Instead: Zságer Balázs (a Yonderboi volt vagy jelenlegi billentyűse) és csapata új albuma, elektronikus jóság.

Zuboly - Értem a kujonságot: Ez a zenekar... fura. A Kerekes Bandhez és a Folk.Errorhoz hasonlóan ők is a magyar népzenéhez nyúlnak, és adnak neki egy teljesen fura színezetet. Ők beatboxolnak, rappelnek és különféle híres számokkal vegyítenek össze mindent (d.j. a gekkomen (Don Jovi) például Mozart Don Giovannijának zenéjére épül). Nagyon, nagyon jók. Ha minden szép és jó, újévkor rájuk is ropom a café-bulin.

Aztán van még egy pár amiket most szereztem be, de még kell hagyni nekik időt. Például a Ludditák új albuma. Vagy a hamarosan megszerzendő Irie Maffia. Ezek mind jó zenék, és egyre többen vannak. Ezért hallgassatok Ti is magyar zenét (még az a lánka is, aki amúgy nem szereti ezeket :P) ! //

0 beszólás: