szerda, december 26, 2007

Kicsit vagyok alvászavaros, tudom

Igen, valahogy jobban jön az ihlet így reggel 5-6 táján. Tudományosan be lett bizonyítva, - olvastam valahol - hogy vanank olyan emberek, akik sokkalta jobban kreatívoskodnak ilyen "fordított" időben nézve.
Ha ezek egyike vagyok, hát, az nem a legjobb, mert végtére is a nappalban él az ember, de majd megoldódik. Éjjeli őr leszek, éjjeli iskolába járok. Esti pszichológus olyanoknak, mint én. Akik ilyenkor nem alszanak, azoknak úgyis el kell a pszichológus...

Bringázni akarok!! Legyen már vagy jobb idő, vagy varázslatosan tudjam, hogy és mint kell ilyenkor öltözni. Mondjuk térdmelegítő. Mert a térd az fontos eszközünk.

(Ezt a bejegyzést egy emil révén írtam meg. Csodálatos, mit tud ma a tudomány. Akartok még nézni ilyen csodálatosat? Lessétek meg ezt és ezt. Találtam Plasztikjózsi lapján.) //

Mostantól berakok két // jelet, ha vége a posztnak, így tudjátok majd, mikor nem kell kattintani az olvass továbbra. Kis munka nekem, nagyszerű előrehaladás nektek. Ez egy olvasóbarát blog. Sziasztok! //

0 beszólás: