szerda, december 19, 2007

Felzárkóztató irat #1

No, kicsit eltűntem, írjuk ezt le lustaságnak, meg kedvtelenségnek. Sok blogban írta már sok blogger, hogy sokszor az történik, hogy megvan az ihlet, de mire hazajutnak, elsüllyed a fáradtság mázsás ólomköpenye alatt. Én is ezt vallom, fáradt vagyok szinte mindig. Sok munka, főleg mostanság rohangálás. Ajándék ennek-annak, és még így sem szerzek minden egyes embernek, akinek szeretnék. Szóval előre is bocs, de mindig is borzalmas ajándékosztó voltam (kivéve azt az egyet).

Nos, pótoljunk. Volt anno egy lista azokról, amikről írni akarok. Nosza!

Bécsi kiruccanásom ajándék volt egy nagy szívességért, melynek természete titok. Ez nem egy kulturális-nézelődős túra volt, kizárólag a Maria-Hilferen töltöttünk el x órát (x > 4), és mindenki vett magának való ruházmányokat. Én szert tettem három pólóra, egy sálra, övre és két pulóverre. Ezek szépek és jók, de ami sokkal fontosabb: VÉGRE MEGLÁTOGATTAM A STARBUCKS KÁVÉZÓT. Sajnos legutolsónak céloztam be, így csak egy elvihető pohárkába vittem magammal Toffee Nut Lattét. Nagyon nagyon finom volt. Alig bírok várni, mikor jön már végre a Tűzraktér közelébe. Sajnos (?), ha ez bekövetkezik, akkor (anti-Led Zeppelin szám) Leaving California lesz.

IKEÁból hoztunk egy háromdobozos tárolót, amibe a kazettákat és hasonló dolgokat tudom helyezni, és egy gardróbot, amin lógnak az övek, kabátok s az ingek, alul cipők, felül táskák és minden más, ami felfér. Plusz járt hozzá kettő doboz, amit tele lehet pakolni mindenféle lommal, limmel, és begórni ágy alá. Így alakul ki a rend.

0 beszólás: