vasárnap, december 23, 2007

Hírmorzsák

OKTV-m 82 ponttal most már hivatalosan is sikernek lett nyilvánítva, így továbbjutottam. Februárban vár a második forduló, ahol unalmas szöveges dolgok helyett hallottszövegértés (legjobb képességem) és könyvbemutató (gondolkodtam azon, hogy tán Lolitát, vagy valamilyen hasonló jó könyvet viszek, de inkább maradok a 22-es csapdájánál, mert Gyuri lebeszélt) lesz.

Itt a karácsony, igen. Én most kimaradtam a tömegben vadászásból, merthát szinte mindig boltban voltam, ahol álltam a vevők viharos hullámait, mint komor móló. De minden ajándék meglett, nagyjából, szóval öröm van.
Meglepetés gyanánt, majd ha elkészül, én is prezentálok nektek valamiféle valamit. Majd meglássátok, remélem tetszeni is fog.

Szilveszter pedig szintúgy dörömbölve várja, hogy foglalkozzam vele. Ha az én szavam érvényesülhetne, akkor az újévet a Merlinben ülnék, miközben a színpadon az Irie Maffiákat a Ludditák váltják (vagy fordítva?) a radiocafé 98.6 5. éves születésnapi / újévi buliján. De nem valószínű, sajnos. De előszilveszter is lesz, valahol Pomázon. Medencés burzsoária, vagy valamilyen hasonló jóság.

Bogottához még nincs megfelelő öltözékem, ezért inkább pihentetem. Ha valaki tud jó tippeket mondani, hogy kéne öltözni, és hol lehet ezeket megszerezni (Decathlont ne mondjátok, gondolom, hogy ott lehet). Kéne pl. arcmaszk, mert szétmetszi a szél a fejem, valami jobbféle lélgező kesztyű, talán cipő. Sok sok minden, hogy ne fagyjak szét felül, és izzadjam magam össze a testem kabáttal fedett részén.

0 beszólás: