szerda, december 19, 2007

Felzárkóztató irat #3 - Kispál és a Borz 20 éves

Elsőként emlékezzünk meg két mondatban az Árpádos szalagavatóról. Öm.. Jó volt, habár kicsit unalmas, mert egyedül mentem, így üldögéltem... sokat, olykor-olykor kacarásztam, mikor valamelyik ismert ember botladozott a színpadon muzsikára (nem, jók voltatok :) ). Aztán pedig keringő, ami nagyon szép volt - szebb, mint a miénk lesz, az biztos. Hogy utána mi volt, az nem leírós jellegű.

Viszont másnap már hatalmas vigyoros mosollyal az arcomon keltem, mert aznapra megvolt már a jegy. Időben átmentem Ágostonékhoz - pedig úgy rémlik, volt még valami cselekvés. No, nem baj. Ott egy kicsit ökörködtünk, ettünk, ráhangolódtunk a muzsikalitásra, és nekivágtunk a PeCsához vezető útnak. Négyen voltunk, mint a gonoszok, ha három nem szereti a Kispált. Ágoston ült a volánnál, én mellette, Sziszi megettem, ő mellett pedig Ágoston öccse, András. Megérkeztünk karambol nélkül, bepakoltunk minden értékszerű tárgyat a csomagtartóba, és bejutottunk.

Bejutás és koncertkezdés közötti időt úgy töltöttük el, ahogy szokás. Alapozással, beszélgetéssel és az előzenekarok futólagos megtekintésével.

Aztán, kb. fél órás késéssel, sok tapsolás és "Boldog születésnapot" éneklés után színpadra léptek a legények. Akik ott voltak a gáton.
Eddig össz-vissz három vagy négy Kispál koncerten voltam, de ez valami fergeteges volt! A Húsrágó hídverővel kezdtek, aminek ugráló hangulatát az első tíz sorban remekül lehetett érezni. Onnantól már mosódnak a számok, de biztos, hogy volt I Like Gemenc, Szőkített nő, Csillag vagy fecske, Disznók tánca, Van-e nálatok alkohol, Egy fiú ágyában (Kispi táncával megbolondítva :) ), Kicsit szomorkás, Emese, Ha az életben, Hang és fény. Majdnem az összes nagyon jó. Én egyedül a Gyónást, a Kinn állok a ház előttöt és az Előre, Illérit hiányoltam. A Gyónást nagyon.
Majdnem három órás koncert volt, a második szett már a szétesős-elfáradós rész volt, sok dülöngéléssel, legutolsó pedig a Jutka volt, végtelen hosszún nyújtva. A fórumon sok embernek nem tetszett, pörgős véget vártak. Szerintem nagyon jó zárás volt. Elképesztően remek hangulat uralkodott mindenkin, de Ágostonékkal elkeveredtünk, sőt, sokkal korábban kimentek a balgák.

Még vettem egy pólót is ilyen mintával. Azután haza helyett Szerájba, egy gyros elfogyasztása végett (TEASER: Hamarosan új étterem nyílik, amit mindenkinek ki kell majd próbálnia. Részletek akkor, amikor ildomos :) ). Ágoston izzadása oly' borz-almas (ha-ha) volt, hogy a mögötte ülő egyén egy perc után más helyet keresett magának. Ettünk, ittunk és közben osztottuk az észt. Aztán hazamentünk, aludni. Találkozzunk minél hamarább!

0 beszólás: