péntek, március 14, 2008

The big bike project - 1. hét

Gondolom már a mifenétek is kivan a sok bringás írással, nem kell olvasni :)
Szóval, elhatároztam még vasárnap, hogy ezen a héten minden egyes nap, bárhová szólít a kötelesség (oké, egyszer csaltam. Ceglédre busszal mentem :P hogy miért, következő írás), bringával megyek. És sikerült betartanom! Minden reggel felpattantam, hoppszla, gyors zuhany - megint kilukad a zuhanycső, ezért anyám fürdőjében kell tusolni, méghozzá villámsebesen, mert utálja, hogy ott tisztálkodom... na de elkalandozom. Felöltözöm, váltáscucc a táskában (kell már egy bagaboo!), aztán gyorsan kipakolok és már gurulok is.
Sikerült levinnem az időm olyan fél óra környékére otthonról a suliig - ez olyan 9-10 km között mozog, tehát 20 km/h az átlagsebesség, ami még messze elmarad attól, amit szeretnék, de javulgatok. No meg már megy a rendes úton való közlekedés is (kivéve a Margit híd, ami még félelmetes).
Tegnapi nap mentem a legtöbbet. Kb. 50-60 kilométert tekertem, sőt, az eső sem állított meg este. Ezt csak a cipőm (vettem szépet) bánja, ami szétázott egy picit. Remélem rendbe jön.
Ja, és megvolt az első defekt, ami szerencsére pont az Andrássyn történt, így csak be kellett gurítanom a Nagymező utcai boltba, ahol 750 forintért kaptam egy új belsőt.

Összességében nagyon élvezetes dolog tekerni, szerintem jövő héten is tartom magam az elhatározáshoz. Bringázni móka. //

0 beszólás: