hétfő, március 10, 2008

Helló

Nem voltam, most vagyok. Elmentem csak úgy egy kört bringázni ebben a relatíve jó időben, és olyan ragyogóan pozitív energiával töltődtem fel (egészen biztos segített az, hogy végre kimozdultam napközben, és nem sorozatfüggéssel töltöttem el a napot), hogy csak na, és rámtört az írási vágy.

De attól független is jól érzem magam, kitekertem az Operához, benéztem a Dan új boltjába (nem volt semmi jó), aztán el a Gödörhöz, ott elüldögéltem, olvasgattam - sajnos túl este lett, és hűvös is, így hát lábam közé vettem a biciklit (rossz az, aki..), és egy másik úton mentem haza, ahogy még nem. Át a Lánchídon és az Alagúton (hogy az milyen meleg és büdös), aztán mentem a SZEG-től el a Délihez, majd a Városmajor úton ki a Szilágyira. Élvezetes volt más dolgokat felfedezni. Például egy Coopot vagy mit, ahol 100 forintért (99, de kerekítünk) vettem nagyon finom wasabis babot. Most fejeztem be, és nyam. Holnap vissza is megyek.

Szóval mi történt ebben az egy hónapban? Nem sok, ez volt az egyik ok, amiért nem írtam. OKTV-n döntős lettem, legjobb 27-ben 16. Döntő áprilisban, arra kaptam 7 oldal papírt, amivel sejtésem sincs, mit csináljak. A versenyleírásban vita, vagy mifene van. Hát, ha bent vagyok első tízben, akkor örülök - bár nem vesznek fel pszichológiára sajnos.

Merthogy leadtam a felvételi jelentkezést. Erről kis színes: e-felvételi de jó, nem kell papírokat töltögetni, postára menni, csak klikkelek. Ámde nem oda Buda! Ahhoz, hogy érvényesítsem a jelentkezést, ahhoz vagy kinyomtatok egy igazoló lapot, amit .. na szerintetek? fel kell adni postán, vagy Ügyfélkapun keresztül igazolom magam, amihez valamelyik hivatalban kéne mennem és regisztrálnom. Aztán az még sok sok nyűg és vacakolás. Tehát ahelyett, hogy postára kellett volna mennem, mehetettem a postára. Na jó, annyival jobb, hogy a kitöltésben nem lehet nagy baj, mert a szoftver vezette kezem.
Bejelöltem elsőnek az ELTE PPK karát, aztán Károli és Pázmány. Remélem nagyon, hogy az első bejön, másik kettő az olyan... kényszermegoldás, hogy legalább azt tanuljam, ami a jó. Ha egyik sem sikerül akkor nekem lesz szükségem egyre :)

41 nap és Critical Mass, my people! Mindenkit elvárok! Én valószínűleg rendezősködöm idén is, tehát valahol, valamelyik gócpontban ott fogok állni és irányítom a kritikus tömeget. Mindenki pattanjon legalább egyszer drótszamárra, szóljon barátnak barátnőnek apukának anyukának testvérkének és ragdmeg :)

Selectionst akarok csinálni, bár senki nem mondott róla semmit, na majd talán a következőről. Ha egyszer kész lesz. Addig Yummie mixtape, meg új felfedezés: cloneshit oldalán a podcastek. Már van vagy 70-akármennyisok. Ma még adok egy zenét, ami nálam előlépett a de facto bringáshimnusszá (oké, erősen hat, de a klip eladja :). Amúgy mostanság sok zene megy át a fülemen, majd egy-egy érdekesebbről írok. Vagy nem.
Ma Nusi osztálytársnőm mutatott gyönyörű zenét, modern classical vagy minek hívjam. Hegedű, ami.. csodálatos, és mellette kis számítógépes zajkodás. Mindjárt le is szedjük az EZ3kiel hangzóanyagát, és füleljük.

Amíg ez a "bringás fröccs" kitart, addig írok :) erőlködni nem itt kell. puszi //

0 beszólás: