kedd, március 11, 2008

EZ3kiel

Éppen ez szól, nagyon tetszetős zene. Ráaggatott jelzők az elektronika, dub, trip-hop, ambient. Ezek lényegtelenek.
A lényeges, hogy milyen szép! Van benne vonós, különféle ütősök, tangóharmónika (ez adja az igazi franciás ízt), no meg elektronikus samplerezés. Még nem hiszem, hogy eleget hallgattam, de nagyon különféle hangulatokat vonultat fel ez az elbum. A játékostól kezdve a hegedűs-szomorúig minden, sőt, a Lethal Submission erősen Apocalyptica ízű zene, torzított cselló meg minden. Szóval aki szeretne egy jó zenekart hallani, nézze meg a videóit (enyhe képzavar) errefelé. //

2 beszólás:

Névtelen írta...

Én is nagyon szeretem az Ez3kielt! Végre valaki aki ismeri és tetszik is neki. Engem is a sokféle hangulat, és zeneiség fogott meg. A Lac de signes, Rue Montplaisir és a Jah's hardcore a kedvenc számaim.
Ékke voltam, Örültem :)

Zeo írta...

Nekem csak szerencsés véletlenem volt egy osztálytárs révén :)

Szerintem az egyik legszebb a Leopoldine. Ez volt az első szám, amit hallottam. Nem csoda, hogy rákattantam :)