péntek, augusztus 03, 2007

Megjártam Miskolcot

Ahol engem halálra fogásztak a három nap alatt, amit ott töltöttem. Sajna a fogaim krétás jellegűek, ami röviden azt jelenti, hogy bármit teszek, védem őket, babusgatom, mégis rövid időn belül ígyis és úgyis szanaszét romlanak. Ami nem jó.
Öt darab fogam lett be-, vagy áttömve. A legjobb az egészben a lidocain, mikor nem érzed az ínyed, érje hideg vagy meleg. Ilyenkor szeretem csócsálni. Na de elég a dentalizálásból, inkább arról fogok beszélni, hogy mennyire jó dolgokat csináltam MÉG.

Hát ugye rokonoknál voltam, a kiterjedtebb família nagy része, már akikkel kapcsolatot tartok, ugye Livi?, leledzik.

Ott van például nagyanyám testvérének férje (anyám keresztapja, énnekem ... nagynagybátyám?), Bandi, aki vadász és e mellé remek szakács. Húgommal ettünk sok vadat, halat s mi jó falat. Kivéve a hal részét.
Szalonnáztunk, aztán füstölt kolbász. Másnap vaddisznó, rákövetkezőn pedig csirkeszárny. Szerintem most pluszban vagyok kilóilag.

Ezeken a szociális eseményeken kívül valójában másod-unokatestvéremmel kockultunk, számítógépeztünk, filmet néztünk és a többi, de még itt a maradék nyár, hogy elmenjünk majdan egyszer barlangfürdőbe és a többi wellness-t kergetni, ráugrani és jól megdagonyázni abban.

Miskolcon a cigányok még mindig ijesztően sokan vannak.

Jó kis három nap volt, nagyon élvezve volt. És most vissza a zúzdába.

0 beszólás: