szombat, augusztus 25, 2007

...vagy sem?

No, eljött a második rész is. Szóval, másnap szombaton úgy tettem, ahogy megígértem. Mármint kimentem a Keletibe. Ott elbúcsúzás hosszú hosszú folyama, főleg azért, mert nem nagyon tudtunk dűlőre jutni, mi legyen velünk eztán, mert egy oldalon ott volt, hogy nagyon összeillünk és stb.
DE 630 km hosszú és széles válaszfal húzódik köztünk. Az, hogy nem láthatom, stb. stb., az úgy nem egy kapcsolat, amire építeni lehet.

Még mindig nem tudunk semmit, csak mennek oda s vissza a kedves hangú levelek, de nem tudom.. Nem hiszem, hogy jó lesz ez így, főleg azért, mert ... de erről még nem szólok. Mert ez tényleg titok.

Szóval, most - életemben először! - több nő között (nem nagyon) őrlődöm, de hazudnék, ha azt mondanám, hogy teljesen tisztában vagyok azzal, hogy érzelmileg mit akarok. Ezt hívják bonyolult helyzetnek az okosok.
Engem szimplán idegesít, mert én e téren (érzelmi) az egyszerűség elkötelezett híve vagyok, de a Sors mást tartogathat. Valami lesz, amiről persze, hogy tudni fogtok - talán még arról is, amiről nem írtam.
Köszönöm, hogy olvastok (:

0 beszólás: